Midsommar

Efter inte alltför mkt sömn så drog jag och albin till elin på umedalen och gjorde oss iordning i väntan på skjuts. tror vi bytte kläder 100 gånger , men det är ju så det ska vara. sen bar det iväg till håkmark! det tog typ 1½ timme för oss att få igång grillen , men vi lyckades ju tillslut iallafall. så vi åt ju såklart, sen blev det lite kubbspel och en massa öl. tog en taxi till grubbe sen där de va lite mer party. var inte tänkt att vi skulle va där hela kvällen men så blev det iaf. för mig slutade det med att jag ramlade ner för en stentrapp och då betalade dom andra en taxi hem åt mig , de va väldigt snällt tyckte jag! är ganska blåslagen nu kan jag ju säga , kan typ inte sitta normalt eller gå hahah .. sånt som händer på fyllan :/

orkar inte berätta så mkt mer om vad vi gjorde , men ska lägga in bilder sen när jag har fått dom.
en bild säger mer än tusen ord ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0