Irritation

Hejhej hemskt mkt hej , jag är irriterad och trött och jag får inte sova. har knappt sovit nånting sen förra torsdagen , det är typ 1 vecka sen , så ja jag börjar bli ganska lättirriterad. ska upp om 6½ timme , men amanda var tvungen att lägga sig och läsa sin bok så ja kunde inte sova där då. (no offence amanda , älskar dig ändå men jag är TRÖTT). och att lägga sig här på den här soffan är inte nått jag hade tänkt göra men tror nästan att ja måste. får ta en stickig filt och lägga mig här då. visst är soffan skön att ligga/sitta i när man har kläder på sig , men inte utan. inte skönt tyg! gaaghhhh lika bra att ja skippar allt jävla skit jag har planerat imorgon för ja kommer ändå knappt ha sovit nånting och vara jättetrött och förbannad på allting . lika bra att ba skita ire. sömnbrist hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0