In space

japp , jag och albin sov hela dagen typ , tror vi åt frukost när klockan nästan var 4. sen blev det middag inte så långt efteråt , och vi sprang i regnet till godishuset för att köpa nått gott till filmen vi skulle se. var nån barnfilm typ , men var ganska så bra! sen sprang vi iväg till godishuset igen för att fylla på förrådet med gott , slutade med att vi stog ute i ösregnet och hoppade i vattenpölar. kanske de bästa ja gjort på länge , vilken underbar känsla det är alltså. men ja, blöt och kall kan jag lova att man blev :D så vi satte igång Quarantine när vi kom hem , och gud min skapare jag kommer aldrig se den filmen igen!! eller ja kanske med amanda om hon vågar, och om JAG vågar. tveksam på det faktiskt. usch vilken film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0