"FÖRFEST"

Eftersom det har varit en så händelserik helg ska jag försöka sammanfatta de ganska kort.
Fredag: jag och amanda tog bussen till skellefteå, när vi hade kommit till madde käkade vi nudlar och gjorde oss i ordning och började dricka. sen drog vi till en som hette oskar, där jag och amanda kände att vi inte passade in allt bland alla svarta kläder och piercingar , men alla var sjukt trevliga så det var kul. efter vi hade varit där ett tag skulle vi till olles, och när ja skulle ta ut pengar kommer det några killar i en bil och börjar prata i en megafon , så fan vi hoppar in i bilen med dom och åker iväg nånstans. men sen drog vi till olles ändå där jag lyckades spilla ut halva min nyköpta öl. träffade nå randoms som vi pratade med tills marcus kom, och då blev de fyllekäk på frasses där de typ vart bråk och allt möjligt. fick sen skjuts hem den pyttelilla bit vi skulle, och jag ramlade ur bilen. sen när vi hade lagt oss för att sova kom ju vi på att det var nationaldag där vid halv4 på morgon , så vi sjöng en stund innan vi typ halvt däckade.
Lördag: vaknade vi typ vid 11tiden och käkade lite mer nudlar, sen låg vi och skrattade i fyra timmar åt "förfest". ingen av er fattar nog men det är jävligt roligt. jag tog en dusch och helt plötsligt börjar amanda skrika att ja ska skynda mig, hon hade fått ett sms av madde där de stog att vi INTE skulle gå ut, för det är nazister på stan som bråkar me polisen , så de va ju ba att ta på sig nånting och springa dit, men tyvärr missade vi ändå allting. så istället handlade vi middag och började laga mat i väntan på madde och frank. det blev tacos och sen drog jag till marcus och dom andra for på bio. vid midnatt skjutsade marcus tillbaks mig hem till madde där hon, jag och amanda började dricka. efter ett tag kom jesper och hans kompis också, och sen kom det bara mer och mer folk. det plockades ba in folk från gatan typ, hahah men det var ändå roligt. sen drog dom flesta, och de var bara jag, amanda, jesper och en till kille där och vi hade tyvärr slut på dricka där vid 6 på morgonen, så vi gick iväg till oskar och plingade på eftersom maddes sprit tydligen va hemma hos han, haha. vid halv 8 nångång promenerade jag och amanda iväg på macken för att köpa 3,5or. och jag kan lova att dom som jobbade kollade ganska snett på oss. så vi fortsatte dricka lite en stund till , men vid kl 10 orkade vi inte mer utan la oss och sov.
Söndag: vaknade kl 2 och var as sur för en himla massa olika anledningar , och tvingade även amanda att kliva upp. sen for hon och skulle köpa nå pudervax och jag låg hemma och var helt död. var tänkt att ja skulle fara hem kl1 först, sen ändrade ja till 4 , sen blev de att ja inte for hem alls. utan jag drog till marcus en stund och såg film , kom tillbaks till madde typ kl1 , och då satt vi uppe och pratade till kl3 ungefär då madde skulle iväg till sin kille, men jag och amanda fortsatte prata en stund till innan vi sov. och väckarklockan stog på 7 , så det var ju ba att stiga upp imorse , packa klart allting och bege sig till bussen. kom hem vid 10 och då hade jag körlektion, pigg och glad som jag var. inte levt på annat än nudlar en hel helg (okej förutom tacos), inte ätit frukost eller nånting. träffade jenny kl 1 typ och gick runt en stund på stan innan hon skjutsade hem mig och nu har jag äntligen fått äta riktig mat.
sliten är man iaf efter den här helgen kan jag lova, och mkt pengar försvann det! men har haft det helt otroligt bra och jag vill tillbaka. ska lägga in bilder senare när amanda har skickat dom , för de va hon som hade kameran. men kanske kan lägga upp nån av våra videofilmer haha . sammanfattningen blev visst inte så jättekort heller men aja.

DE Ä FÖRFÄST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0