Ännu en dag

i måndags blev det stan med albin ett tag, fick ju träffa hans söta hund lito! sen for vi hem till albin och tänkte dra en filmkväll, men det blev ganska sent eftersom jag inte kunde slita mig från msn ;d men sen såg vi Gilbert Grape, och sen changeling. bra bådatvå ! tror inte ja somnade förrän kl 3 eller nånting, så var ganska jobbigt att stiga upp på morgonen. men vi orkade inte göra nånting, och jag var lite sjuk, så vi la oss och kollade på bröderna lejonhjärta istället. sen kom amanda också och hälsade på en stund , och vi kollade på lotta på bråkmakargatan. tog sen bilen in till stan där vi var en liten stund, sen följde ja med hem till amanda och började planera lite inför sommaren. gjorde ett eget häfte med snapsvisor också , helt underbara är dom :P sen såg vi nån konstig film som hette De vuxna typ. man fattade ingenting av den. så vi kollade på kogänget istället, sen la vi oss med varsin bok och läste innan vi sov.
och idag händer ingenting alls för jag är inte frisk än och känner mig seg som fan. ska lägga mig i sängen och se en film tror jag. önskar dock att jag hade sällskap men , de har jag ju inte .

här leker jag med lito... inte så bra kvalla osv men aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0