Sollefteå

Igår bar det iväg till sollefteå för att hälsa på släkten litegrann. Ganska ovärd resa egentligen , men det var sjukt roligt. blev lite drickande och massa nostalgiskt babbel bland gammlingarna , som sen skulle förklara för mig hur roligt dom hade när dom varit utomlands för 20 år sedan osv. det slutade med att dom typ spårade ur och jag grinade av skratt. det var svordommar blandat med skratt bland dom onyktra gamla människorna. och de mest chockerande var:
"Britt är en bitch!" (sagt av farmors kompis anita, britt är farmor)
"BITCH?! DU är en bitch!" slängde farmor ur sig och pekade på anita med ett hotfullt finger... sen blev de ba värre därifrån kan jag lova! hahahah det var helt galet hur dom satt där och babblade på medans jag, pappa och fredrik alla grät av skratt nästan. hahah , men tillslut kom alla isäng iaf, och jag som har vänt på dygnet låg och läste massa gamla böcker som ja hittade , och somnade tillslut vid kl 5. och kl 8 så ringde väckarklockan, var bara upp och hoppa. var konstigt nog galet pigg , så de blev en ganska trevlig frukost med alla och sen tog jag och brorsan bilen hem till umeå vid 9 tiden. slapp bilresa som vanligt när det bara är jag och brorsan som åker, full bas och hög volym och p3's underbara humor. sen dess har ja bara degat i soffan hemma och försökt sova , men de gick inte. så snart kommer elin och sara, och jenny kanske enligt elin. och sen kanske anna också. ingen aning. men de blir nog kul vilka som än kommer. och senare ska man iväg och fira ida som ÄNTLIGEN fyuller 18 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0