Reeeegnet de bara öser ner

Vilket väder det har varit.. inte roligt alls. frågar samma fråga som typ alla andra; vars fan tog sommarn vägen? men jaa , om vi har tur kommer ju "ryssvärmen" hitåt nästa vecka. hoppas på de.. haha. har varit ganska mkt hos albin och ba degat med en massa filmer , var och festade i fredags och nån äcklig otacksam liten ful jävel snodde mina jävla adidas skor. vem fan gör sånt? så sjukt irriterad jag blir. tack vare den personen fick jag GÅ hem från västerslätt till mariedal BARFOTA i regn.
men de finns ju inte så mkt att göra åt saken , men om ja ser mina skor på någon jävel är de inte kul för den. aöwfhöawfm okej humöret.
men festen va jävligt roligt om man bortser från det dära då. har även hunnit med att vara med amanda och sett lite mer filmer med henne. sen blev det stan en stund med anna idag också. man fick sig några glimtar av solsken , men nej nu regnar det. igen. ska bege mig ut i regnet nu, till mariehem. hoppas jag inte drunknar!

kommer nog inte va så aktiv på bloggen. har inte ork eller tid att sitta vid datorn nuförtiden så. hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0