Jajemäään

Igår blev det middag med anna och hennes lille benjamin på stan och det kollades även en del på skor. anna hittade ett par asfina som hon köpte. sen var hon tvungen att fara för benjamin blev lite crazy, så jag satt på stan ett tag själv innan jenny, sara och elin kom. vi satte oss i en park och tog oss några öl. var riktigt mysigt och trevligt :) sen vandrade vi iväg till öbacka och träffade lite annat folk. stannade där till typ 12 innan vi for iväg till västerslätt istället, och därifrån gick jag och sara hem lite senare. var en galen promenad kan ja säga, var inte hemma förrän halv 5 tror jag. inte mkt sömn blev det heller , vaknade flera gånger och va klarvaken och kunde inte somna om på en timme eller två. men när ja väl kom upp käkade jag och gjorde iordning mig för jobbet. men stannade inte där så länge , utan theres kom och hämtade mig med den fina vita audin, och vi drog till böleäng och plockade upp malin. sen for vi och satte oss vid kajen en stund och njöt av musik och skrattade åt lite folk. sen kom vi på idén att vi skulle på bio och se harry potter - igen. så det gjorde vi ju såklart! sett den 4 gånger nu. illa hahah.. och efter det blev det att fara hemmåt :) ska läsa nån bok nu tror jag och försöka sova så jag orkar morgondagen. hoppas alla får en trevlig helg!

bilder finns här, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0