I miss you

Sen jag kom hem från skellefteå har jag mest bara legat inne på mitt rum och varit i min egen lilla värld. men igår tog jag mig ut och for och jobbade på kvällen. var förmodligen det roligaste passet jag nånsin jobbat. hann med bland annat vattenkrig och ö-råd. nog för att man inte sålde så värst mycke inne i vårat rum men , vi hade ju roligt iaf!
efter jobbet for jag på bio med elin, sara, johanna och ivan. vi såg harry potter. galet besviken jag är, men den var ju ändå okej. sen cyklade vi iväg mot västerslätt efter midnatt nångång och träffade lite folk, men begav oss ett tag senare till en mysig liten park där vi satt och chillade på en bänk, jag sara och elin bara. riktigt skön kväll, och skönt att få komma ut lite :) hehe.
nu ska jag återgå till min egna värld , läsa en bra bok och knapra i mig lite godis.



Kommentarer
Postat av: Amanda

miss u sweetheart!

2009-07-24 @ 23:56:02
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0