Godmorgon

I lördags blev det gomiddag och lite förfest hemma hos mig , hyllningar till michael jackson och det startades även ett nytt rockband bestående av mig, sara, elin och jenny. vi är grymma! sen bar det iväg till ida på umedalen , tog ett tag att hitta rätt men vi lyckades ändå tillslut. hade en riktigt trevlig kväll och det tackar jag jättemycket för. speciellt min och idas fyllematsbuffé ;D haha ..

sen dess har jag faktiskt bara legat hemma och latat mig framför tvn. varit as skönt måste jag säga, hahah.. stackars er som snart har slut på sommarlov :) börjat fundera lite på vad ja ska göra tills jag flyttar till australien igen. har funderat på au pair i typ england. skulle va jävligt roligt tror jag, eller? hm får väl se :)


lite bilder från idas födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0