You spin my head right round

Igårkväll drog jag och anna på bio och såg Seven Pounds.. den var faktiskt bra, men jag kunde inte riktigt koncentrera mig på slutet eftersom jag var så jävla kissnödig hahah ... sen träffade vi amanda på vasaplan och tog bussen hem till mig. myste ner oss i min säng alla tre och såg Australia, och jag grinade sjukt mkt igen, anna bara skrattade åt oss .. skulle jag nog också gjort om nån grinade som mig och amanda, haha sinnessjukt! men den är ju så braaa och sorglig .... "And I will hear you ..... "  gaahh...efter det tänkte vi att vi skulle sova, för klockan var ju nästan 3, men istället låg vi och pratade om allt möjligt och skrattade och hade sjukt kul.. fick besök av min käre broder som var aspackad och glad, så vi skrattade åt honom ganska mkt där vid 4 på morgon.. men sen somnade vi tillslut och sov läänge. ska inte nämna sen vad som hände när vi hade vaknat, för jag vet att anna inte kommer bli så glad, men ja kan lova att det är nått vi aaaaldrig kommer glömma... varken jag, amanda, anna eller min familj. HAHAH finns fan inte ens ord .. sjukt! tog en prommis sen upp till ica och köpte fika inför kvällen, då amanda skulle få hjälp med matten av rickard men istället blev de johan som hjälpte, och jag & rickard satt och hade astråkigt .. men tillslut varom ju klara så vi fick fara hem. hade ju upptäckt att ja glömde piercingtvätten i håkmark så hämtade den när vi skjutsade hem amanda, sen blev de lite prat me rickard påvägen hem.
men jag tackar för en härlig helg brudar och grabbar!

hittade en bild på annas blogg som jag faktiskt tyckte va jävligt härlig, förutom mitt face.. skulle nog blivit finare bild om ja inte såg så jävla trött ut typ.

Kommentarer
Postat av: gråtarN

And I will hear you ...



snyft

2009-02-23 @ 08:46:21
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0