This is my vietnam

Blev lunch på max idag med amanda, ulrika och helen, sjukt trevligt och otippat att vi skulle stöta på dom där. men det var kul att få höra hur de va me allt och alla. sen gick vi till usm där jag fick ett gymkort av papsen, min 18årspresent liite i efterskott. tack pappa! sen blev det att fara hem till mig och göra oss iordning för lååångprommisen som jag och amanda hade planerat. hade inga gångstavar men skidstavarna gick minst lika bra. vi gav oss iväg och upptäckte sen att vi hade gått i en timme, och i den takten vi gick så hade vi gått ca 1 mil räknade vi ut. sjukt stolt jag är över oss! :) var himla härligt att få röra på sig. sen blev det varm choklad och varsit duntäcke i soffan och bara ta de lugnt och dö en stund.. kände hur döda mina ben var när jag skulle gå uppför trappen sen, helt sjukt. och så blir det gym på det ikväll, underbart! har kommit in i en såndär hurtig period igen, nu blire träna träna träna träääna..


Sitter och lyssnar på Pink - My vietnam på repeat.. himla bra låt det är!
Momma was a lunatic, she liked to push my buttons
She said I wasnt good enough, but I guess i wasnt trying
Never liked school that much, they tried to teach me better
But I just wasnt hearing it because I thought i was already pretty clever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0