Snö, snö, snö

i fredags blev det jag, amanda, anna, theres och pauline, fläskfile och klyftpotatis till middag och sen bastu :) det var jävligt roligt, och jävligt mysigt. jag och theres hade askul med våra ballonger och tommy, haha snacka om dålig humor. sen såg vi film som heter Felon , och galet va bra den var.. måste ta och se den igen snart! blev iaf en lugn och jävligt rolig kväll, gick hem vid 1 någongång . var jätteskönt att få sova ut ordentligt , sov mer än 10 timmar ... sen for jag till r och bara tog de lugnt och såg tv innan jag skulle iväg till pauline för ännu en tjejmiddag. det var jag, amanda, anna, pauline och andrea , och vi lagade världens godaste tacos .. jag och amanda var tvugna att gå och köpa mer grönsaker, jag höll på ta livet av mig så kallt det var ute .. sjukt ! efter middagen drog vi hem till anna och smådrack lite, fick besök av några andra ett tag senare och satt typ och chillade och hade de ganska trevligt.. sen drog vi oss ner till stan och gick på pipes där det hände ganska mkt roliga grejer , hahaha .. när dom stängde så gick vi till en av killarna vi var med och fortsatte där ett tag, men efter 3 nångång klämde vi in oss i bilen och drog oss hemmåt .. blev inte så jättemånga timmar sömn, men gott sov jag ändå. sen blev det pizza på ålidhem med rickard, amanda och anna.. och sen var jag och anna tvugna att dra ner till jobbet och jobba en stund, men de gick fort , så vi drog tillbaks till ålidhem och såg film med dom andra. amanda och anna va duktiga och lagade mat sen, och efter det blev det ännu mera filmtittande...
så nu är man hemma iaf, ska typ försöka sova nu... sjukt sliten är jag! ska lägga in lite bilder sen när jag fått dom från amanda, men det lär ju dröja nån dag.

orkar inte snön!!! visst , det är asbra att det har kommit mycket snö .. men det är så ruggigt kallt och småsnöar hela tiden, man vill ju bara dö... om man kollar ut genom fönstret här så ser man BARA snö . det är all utsikt man har, typ en snöhög .. hahah

Kommentarer
Postat av: världens bästa amanda :D

taack för en underbar helg stumpilumpan :D

vi måste göra om det ngn gång !

Men håll ut i kylan ett tag till snaaart ska vi flytta :D

2009-02-09 @ 18:11:54
URL: http://amaandajh.blogg.se/
Postat av: Amandaaaaaaaaaaaaa

yeeah du jag och kalsonger på sportlovet ;)

2009-02-10 @ 16:12:37
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0