Skola

Igår vaknade jag av att anna kom vid halv8 och gjorde frukost på sängen åt mig, var hur gott som helst och en grymt bra start på en lång dag :) tack så mkt för det lillgumman! efter skolan igår så städade jag även hela mitt rum... tyckte jag var jätteduktig. var ganska mkt skräp, och slängde även ut en sopsäck med kläder. när amanda kom vid 8 fick hon typ en schock för att det var så fiiiint.. haha :D vi chillade iaf med cola och choklad, såg nyaste supernatural och sen en hel del gossip girl. anna kom förbi en sväng också för hon hade ingenting att göra, men hon stannade inte spec länge :) efter midnatt nångång la vi oss för att försöka sova , men amanda var så otroligt pigg så hon babblade hela tiden, så då kunde inte jag sova.. men efter ett tag så somnade vi båda. anna kom förbi igen på morgonen för att käka frukost med oss, sen drog dom iväg till östra och jag till draggen :) känner att jag måste ta tag i skolan nu , är efter som fan... ska ha en redovisning om USA om typ två veckor, och vi ska redovisa det i form av en resebroschyr typ.. va!? sen ska vi även hålla tal på svenskan om nånting, fattar ingenting typ ... och så ska vi ha ULS prov också.. GAH jag orkar inte. kommer aldrig hinna plugga. får väl be pluggmästarn amanda om lite hjälp haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0