Personlig designer, deru

Var ju som sagt ensam hemma hos amanda igårkväll när dom var borta på middag, i deras stora läskiga hus ... som typ knakar och lever sitt eget liv, jag var typ livrädd ett tag. lagade makaroner och käkade nån macka, sen satte jag mig i soffan och väntade på dom andra. amanda, rickard och joel trodde dom var astysta och skulle smyga in och skrämma mig, men så tysta lyckades dom inte vara, iaf inte amanda. hahah men det var sött .. vi drog igång moulin rouge och slöade i soffan innan de vart dags att åka och käka tårta, som var sjuuukt god.. aslängesen jag käkade prinsesstårta! så gott. sen for vi hem till amanda igen och fortsatte se klart filmen. sen for rickard hem och jag&amanda fortsatte våran filmkväll med att se Macken. hahaha vilken jävla klockren film, måste ses igen och alla ni som inte sett den måste också se den. lovely! möblerade om lite sen på amandas rum så att vi skulle kunna ligga i sängen och se Heartbreak Hotel på datorn, och den var fan bättre än jag minns den. tror klockan var runt halv 4 innan vi gick och la oss , och vid 12 var det upp och hoppa igen. upptäckte när jag vaknade att jag hade tappat min näspiercing medans jag sov, och den är ju typ omöjlig att hitta eftersom den är genomskinlig (iaf allt utom lilla diamanten) så vi fick lite panik och letade jävel men hittade den tillslut. och självklart hade ju typ hålet halvt växt igen under natten typ, så fick pressa in den igen och jag kan säga att det var fan den sjukaste smärta jag kännt. nästan iaf. sen blev det stavgång runt håkmark, riktigt skönt att få komma ut och röra sig, även fast det var kallt och blåste. stekte lite mat och sedan blev det dags för yoga! men vi orkade inte så himla mkt, så jag la mig i soffan och kollade på fotboll medans amanda duschade och gjorde sig i ordning för jobbet. hon jobbar till klockan 10 ikväll så tillsdess ska jag chilla med anna och kanske gå på bio :) kommer nog bli supermysigt. inte lika mysigt som igår då kanske ;] haha ..
måste säga att det är GAALET skönt att ta det lugnt en hel helg för en gångs skull.. har ju verkligen varit fullt upp med en massa födelsedagar och sånt nu på senaste tiden.  :)

har även fått en personlig designer som ska göra en suuupersnygg klänning åt mig, och lite mer hade jag tänkt ;)
KAJSA NORELL heter tjejen, aka min andra halva. underbar är hon, och duktig på att sy. hihii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0