(L)

Igår for jag och käkade lunch med Kajsa och Jenny på queens , blev en asgod kebabtallrik. satt där i någon timme och hade det jättetrevligt. blev sen hämtad av amanda och rickard för vi skulle fara till strömpilen. jag och amanda skulle gå in på ica och köpa fruktsoda men vi kom ut med betydligt mer .. hårtork, foundation, hårsnoddar, hårspray, ansiktsmask, deo och massa annat typ .. sen for jag och amanda hem och tog ett varmt bad och ett glas vin innan vi skulle göra oss iordning för att dra till Emma som fyllde 18! hos emma blev det öl och en massa gott tilltugg. vid halv11 tog vi storbilen och drog in mot stan för vi skulle på x3m. bilresan var typ det roligaste med hela kvällen, jag och amanda hade vårt eget lilla party längst bak och hällde öl på ida hela tiden. . haahah .. väl inne på x3m var det ganska roligt, träffade en massa gamla kompisar som man inte snackat med sen man var typ 9 år eller nånting .. sjukt kul :) drog och köpte mat på max och sen fick vi skjuts hem av rickard, snäll som han är! var iaf en himla trevlig kväll, ska göras om fler gånger.
vaknade vid 10 imorse, då amanda skulle fara hem till håkmark. hon trodde att hon var astyst när hon packade ihop alla grejer, men det var hon verkligen inte kan jag lova .. hahah , jag kunde itne somna om efter det så jag gick och käkade mat med pappa, sen somnade jag om i typ 1 timme till.. tog en promenad i det härliga vädret och köpte lite cola på godishuset också .. haha , som vanligt. sen fick jag helt plötsligt ett asgulligt sms av amanda som löd såhär;
Alla hjärtans dag handlar för mig om att uppskatta de man älskar. De som ställer upp för en i vått och torrt. Helt enkelt de som är som du! Du är den som alltid finns där för mig. Den som gråter och skrattar med mig. Så idag vill jag visa dig hur mycket jag älskar dig och bryr mig om dig! Jag vet att jag är galen, så titta ut genom fönstret från ditt rum så märker du vad jag menar! Puss min älskade sabina!
jag vart lite fundersam och ba va, vadå fönstret ... så jag gick dit och kollade , och där nere står amanda med en ros i munnen , gelehjärtan och två vinglas! så himla gullig hon är ibland alltså :D jag var överlycklig och sprang ner och släppte in henne.. sen satte vi oss i soffan och pratade lite och kikade på tv. sen var hon tvungen att dra och jobba, och jag ska snart göra mig iordning för att fara iväg på middag. sen ska jag träffa rickard och vi ser väl sen vad som händer ikväll. hoppas alla får en bra alla hjärtans dag!!


Kommentarer
Postat av: Amandaaaaaaaaaaaaa

hihi :] tack för i helgen stumpan :)

Älskar dig!

2009-02-15 @ 16:25:22
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0