Juste

Glömt att berätta hur de va på O'learys! hahah .. jag, amanda, ellenor, evelina och daniel(?) var det iaf, och jävlar i min låda vilken stämning det var.. iaf bland oss. hahah , var dock himla synd att det bara blev 0-0 i matchen, men om 2 veckor är nästa, så då blire olles igen för våran del ;d kan lugnt säga att jag drog i mig en öl för mkt , askalas när vi kom hem och ganska segt på morgonen dagen efter.. iaf för amanda gumman, hahha ;) sjukt härlig kväll var det iaf.. lovade tydligen att ja skulle börja spela fotboll i bullmark (tror ja de va) , men ja vi ser väl hur det blir med den saken haha .

orkar inte prov imorgon ... kan verkligen ingenting. har ingen ork att plugga heller. hittade dock alla anteckningar från det ämnet från förra året, så inga problem med det.... men orken har flygit iväg, hoppas de kommer tillbaka snart. ska städa också, men det vet väl både jag och alla andra att det inte kommer hända. om inte en viss liten amanda kommer hit och städar åt mig (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0