Glow in the dark

Var inte på världens bästa humör , men drog iaf till johans fest vid 11 nångång där jag inte kände nån annan än rickard och amanda, men amanda for därifrån och skulle hämta nån typ. men det gick bra ändå, var tvungen att dricka fort för att komma ikapp men det gick lite trögt i början .. men sen vart jag iaf helkalas, och fick sedan en ny vän, linda, och vi två hade vårat egna party typ.. hahah sjukt härlig tjej! sen fick vi skjuts till ålidhem, och jag och rickard ställde oss tydligen och lagade nudlar.. mitt minne är inte det bästa säger jag bara, men jag hade jävligt roligt och så gick man och la sig sådär vid 6 på morgon nästan. inte alltför mkt sömn, men var ganska pigg.. det blev bara att ligga och dega typ, se på tv till efter kl 2 eller sådär, då vi träffade anna och ludde för att bege oss mot mariehem för att käka och hämta bilen. sjuuukt kallt var det, men satt jävligt bra med en pizza sen på det.. och var ju tvungen att fara och jobba vid kkl 4, kom typ ganska sent men det gjorde inte speciellt mkt .. var aströgt att jobba, sliten som fan och typ huvudvärk .. gick hem tidigare för jag orkade verkligen inte.

tack iaf för en jävligt härlig helg, man har ju fått en hel del minnen som man aldrig kommer glömma.
som amanda utanför mitt fönster, eller rickard i mankinin ... hahahahha


Chris Brown - Glow in the dark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0