Fullt upp, men ack så roligt

I fredags blev det middag och lite partaj med gamla bräntisgänget. Var sjukt härligt att få träffa alla igen, har ju inte kunnat ha våra traditionskvällar sen förra sommarn. love you girls, 5 år med er och fler ska det bli :) inget kan bryta järngänget. ska lägga in bilder senare när jag har fått dom av Kajsa.
Sen blev det ju lördag, och det var dags för att fira Amanda. hon och åsa kom och hämtade mig vid 12, sen for vi till dom och de gjordes iordning lite för fika, amandas släkt skulle komma dit. var trevligt, amanda fick en hel del fina presenter, hahah :) sen var det bara att göra sig klar för kvällen, käka middag och så, sen tog vi go sparken till lokalen och försökte koppla ihop förstärkaren till stereon. gick inte så bra till en början, men amanda hade sina magiska fingrar i farten och fixade allting. sen började det komma lite folk , och vi satt mest och pratade till en början, blev lite lekar och det hände en hel del intressanta saker. sen bara rasade det in människor hela tiden, och jag har ingen aning om vilka hälften av dom var typ. men sjukt roligt var det, en helt underbar kväll! blev dock inte speciellt mkt sömn, och sen skulle man ju upp och städa dagen efter.. nog för att ja mest latade mig och kollade på men, haha lite nytta gjorde jag väl. orkar inte skriva detaljerat eftersom dom flesta vet de mesta som hände där. vart en lyckad kväll iaf, ingenting gick sönder och alla var bara glada och hade roligt typ :) får väl se om vi orkar göra om det nångång! men de tror ja ;D

känns faktiskt ganska bra med skolan nu, riktigt bra måste jag säga. har börjat lära känna folk i klassen , och idag har jag faktiskt haft hur kul som helst. blev nån pjäs på svenskan om asagudar vilket var grymt skoj, sen fick vi rita matspjälkningsgrejs på nk:n , där jag och angelica briljerade med våra målartalanger och fina gubbar.

kvällen har varit jättehärlig, blev fika , promenad och film .. :) tackar så mkt för en bra kväll!
är galet trött nu, känner att ja borde sova lite så jag orkar med morgondagen, är ju första dagen på jobbet imorrnkväll, då måste man vara på topp! men jag tror det kommer gå jättebra, verkade iaf hur roligt som helst.

Kommentarer
Postat av: amaandiii

Jaaaaa vi blir små igen :D

ta dagen som den kommer, inget ansvar och bara leeeva livet :D börja om på nytt,



Kämpa på i skolan gumman, kul att det går bra, jag visste det :D puuuuss

2009-02-04 @ 20:34:23
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0