Förkylningsjävel

usch vad jag hatar att vara småförkyld ... känns som att ja varit det aslänge också, helt sjukt jobbigt. amanda kom förbi en sväng idag och chillade med mig nån timme, sen har jag bara suttit och spelat cs med lillanna och även fikat litegrann. jättemysigt! imorgon blir det nog skola för mig, och sen troligen rickard :) och som jag har skrivit förut så blir det kalsong bootcamp i håkmark fredagkväll - lördagmorgon .. hoppas fan att det inte kommer vara så sjukt kallt så man kan ta sig en långpromenad också. tror jag ska ta och försöka sova nu, så önskar alla en god natt och söta drömmar osv.

Hugh Jackman .. en riktig man alltså!

Dagens låt: Flo Rida - Right Round

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0