Sööömn

jaa nog blev det fan luciaVAKA för fulla muggar... började med middag efter amanda kommit hem, tacos ofc, och sen började vi med vårat SATC-maraton. vi klarade oss igenom flera säsonger, och höll oss vakna heeela natten! vi åt ganska mkt onyttigt och drack en hel del kaffe och cola och julmust. socker och koffein! men där vid 8-9 tiden på morgonen mådde jag så sjuuukt dåligt så jag gick och spydde, men efter de mådde ja bättre. så vi börja städa och vara lite uttråkade och vid 12 fixade vi lite lunch och sen kom pappa och hämtade mig så jag var hemma vid 1. la mig vid tvn och glodde på repriser i brist på annat, men sen vid halv 3 gick jag och sov 2 timmar till middagen, och efter middagen gick jag och la mig igen till kl 9, då jag gick och la mig i soffan igen och kollade på en film. efter filmade gick jag och la mig igen, och sov i 13 timmar.. otroligt skönt! luciavaka-rehab? gahh känns verkligen som att ja aldrig nånsin vill äta onyttigt igen! menmen.. nu blire lussebullar och tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0