Snöigt värre

Så var man hemma igen efter en helt underbar julhelg!! Det var fullt hus hos farmor, kom dit ännu fler än väntat. men det var bara trevligt. jag umgicks mest med mina små underbara kusiner, och nu har dom blivit harry potter freaks som jag, för ja tvinga dom att se filmerna typ. men dom älskade de, haha. och så har man ätit så man lagt på sig 10 kg typ, känns det som. mat nonstop. frukost vid 9, lunch vid 12, fika vid 15.30, middag vid 6 som höll på några timmar, och så käka man en massa godis och annat gott emellan. och så var det varje dag. haha! men det var ju så sjuukt gott. vi hann även med lite skoterkörning också, har saknat det så mkt! man får ju en sån kick av det. iaf jag. var ganska roligt när erik skulle köra, han är 5 år, och han körde full gas direkt, helt orädd. han är galen den pojken!! verkligen inte rädsla för nånting. som när han åkte skidor nångång och hoppade och ramlade så skratta han och tyckte de va ascoolt. söt han är :)

men ja, julklappar blev det ju också. det tog 3 timmar för oss att dela ut alla julklappar. 3 timmar!!! jag fick pengar, några presentkort, en asmysig morgonrock i frotté, en adidas fleecejacka, och ba krimskrams :) mest glad är jag nog över presentkort på 1200kr som funkar på Din sko, Skopunkten och Nilson! så nu blir de att shoppa skoooor :D

har kanske kammat till mig nå jobb i sthlm också, men vi får se hur det blir med den saken senare, mer än så säger ja inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0