Skooor

Albin har nu bott hos mig sen i söndags, och vi har sprungit omkring på stan och degat hemma med filmer osv.. riktigt trevliga dagar :) har köpt mig 3 par skor med mitt presentkort, och har fortfarande 300 kr kvar på det. awesome! imorgon blir det en till sväng ner på stan, ska träffa amanda och ev. olivia och sen jenny typ :) kanske man hittar nånting mer, vem vet.



två av skorna ja köpte :)
första paret från Nilson för 399:-
dom andra är från Din Sko för 199:-
köpte ett annat par också men hittade ingen bild på dom,
låga stövlar med päls, huur sköna och söta som helst, bara 299:-

Kommentarer
Postat av: olivia

hihi klart jag nämnde dig sötnos! lördag blir awesome :D

2009-12-30 @ 18:13:54
URL: http://www.oliviaolsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0