Juuul juuuuuul strålande juuuul

Hahahha okej, jag har inget som helst minne av det förra inlägget, vad hände?? hahah.. sjukt! men det var iaf i lördags jag skrev det tydligen, och då blev det lite festande med jenny, andre osv. var faktiskt riktigt kul! vi hade tänkt tatuera varandra, jag och jenny, men de blev inte riktigt som vi tänkt men vi satt iaf där efter massa alkohol och gjorde spöken på varandra. riktigt snygga må jag säga!! hahah..
har varit kaos senaste dagarna med all julklappshandling, har nog köpt mest till mig själv men ändå.. bränt 2000 kr, det tycker jag är bra! så det blir många julklappar i år, och mkt människor. åker till farmor om några minuter, och vi kommer vara 15 pers som firar jul där. crazy, tror aldrig vi varit så många. men det blir roligt :) har redan hittat 4 julklappar till mig, och förhoppningsvis finns de fler hos farmor ;) blir awesome.
har haft julkänsla tidigare i år, typ på lucia kändes de som julafton.. men nu är den typ bortblåst. känns lite tråkigt. men den kommer nog tillbaks när vi är framme hos farmor. är mest taggad på att äntligen få åka snowboard igen!! guud så härligt. ska försöka lära mina småkusiner att åka också, bäst att börja när dom är små ju, hehe.

jaja, nu ska jag packa klart det sista sen bär det iväg! :) och ikväll ska jag klä julgranen med småttingarna, tror det kommer blir kul. hoppas alla får en trevlig jul iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0