Chinese

Såg på Paranormal Activity med albin i lördags, men den var faktiskt inte speciellt bra. har dock aldrig skrikit så mkt till en skräckfilm, men när den slutade så var den första tanken "jaha var det där allt eller?" blev ganska besviken efteråt. men den hade ju sina moments! verkligen inte värd att se på bio om nån hade tänkt göra det, ladda hem istället. mkt läskigare då ju :) vi for också ut med bilen, åkte till vännäs för att köpa popcorn haha! tog ett tag men vi hade ju kul påvägen. var så otaggad på att fara hem och sova, så istället for jag ner på stan och träffade johanna och jocke och skjutsade hem dom till täfteå, sen satte jag mig och såg på New Moon i brist på annat. men den va fan bra! hade nog lite för höga förväntningar på den efter allt man hört om den, så jag va faktiskt inte supernöjd efteråt. vet inte vad det var som fattades eller var fel, men den dög helt enkelt. och jacob black (L)(L) vad mer kan jag säga?

igår blev det en snabbis på stan och träffa jenny, theres och johanna innan jag for hem till olivia en snabbis. sen gosade jag och amanda ner oss i varsin soffa och kollade på Faddergalan. en av Plan Sveriges reklamer dom visar på tv som vi såg var ju så heemsk... den när han ritar och pratar om att typ soldaterna kom och han och hans pappa sprang jättefort.. och så ba "men min lillebror sprang inte lika fort" och så döööör han.. jag och amanda höll ju på börja grina seriöst haha så jävla hemsk reklam :( kunde inte sova efter amanda åkt hem så jag la mig och läste i typ 5 timmar, galet så fast man kan bli i böcker!
vaknade ganska tidigt imorse och gick över till olivia och joinade henne och amanda i soffan och kollade på The Proposal. sen tog vi det lugnt och såg tv innan vi drog till Great Eastern och käkade lite kinamaaat.. sjukt gott!! blev 4 små rätter :) mums!

ska lägga mig och kolla på My Sisters Keeper nu.. är tydligen världens snyft film enligt amanda, så man kanske gråter sig till sömns ikväll, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0