Sounds of sunshine

Lilla uppkörningen igår gick bara bra, förutom att anders tyckte jag var lite oförsiktig ibland, men vafan de får man väl va :D haha .. har iaf bokat teoriprov och uppkörning nu också, så får väl hoppas att den går bra när den väl är. men kommer inte berätta när! det lär ni märka. efter körningen så kom elin ner till stan och gjorde mig sällskap. blev tillomed lite solbränd i det fina vädret, så nu är ja minsann lite rosa i ansiktet. träffade emma också och gick omkring med henne ett tag, var riktigt kul med tanke på att vi knappt ses nuförtiden. måste ändras :)
sen blev det bara en lugn kväll framför tvn, lite tråkigt vissa stunder men var ändå skönt att koppla av.
återigen skiner solen idag, och jag ska troligen ut med elin nånstans och njuta av vädret och förhoppningsvis kanske bli lite mer rosa!
börjat äta mina green tea tabletter nu också, så vi får väl se om dom funkar nå bra. men kan ju säga att dom var sjukt jävla äckligt , var nära på att spy av smaken, usch och fy! men vill man vara fin får man lida pin antar jag.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0