Sista sommarkänslorna?

Igår blev det en superhärlig båttur ute i obbola , och så en massa bad. har ju knappt badat nånting i år så de va grymt skönt! och varmt var det i vattnet också. fick mig lite färg om kinderna också , så är extranöjd för det hahah . sen blev det en degarkväll hemma i soffan, var helt slut när jag kom hem. det tar på krafterna att va ute i solen och bada.
nu blire ner på stan och hämta cykeln och träffa elin, sen blir det grillning med tjejerna typ och myskväll. otroligt skönt med en nykter helg! spec när pappa inte är hemma också, han är ju påväg ner till göteborg för han ska se madonna med min farbror. dom har ståplatser tillomed, hahahh.. ser verkligen framför mig hur dom står där och typ hoppar och sjunger med. sjukt.

har inte haft så mycke sommarkänsla som nu, perfekt nu när sommaren typ är slut snart också. mahh , får hoppas att de håller sig ett tag iaf!

bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0