Lugn helg

blev en ganska skön stund på stan igår med elin, träffade jenny också ett tag och njöt av iste och glass! smaskens! jag och elin åkte hem till mig efter 4 och satte oss på taket en stund och njöt av eftermiddagssolen innan vi började fixa iordning gomiddagen. jenny var tvungen att jobba över och johanna skulle bort, så dom kunde inte vara med, men jag och elin hade det så sjukt trevligt ändå :) efter 8 åkte hon iväg till ivan och jag spenderade ännu en kväll framför tvn och hade de mysigt. skulle egentligen jobba idag , men kände mig inte så kry när jag vaknade så jag ringde och sjukanmälde mig och la mig framför tvn ett tag. gick ut och njöt av lite mer sol en stund , men var bara ute 20 minuter typ, sen hade ja inte ork att röra mig. så ja, ännu en kväll framför tvn och jag är pigg som fan, och ska upp om typ 6½ timme.  har riskutbildning 8.30.. kommer vara jätteintressant att sitta där i 3 timmar och snacka om droger och alkohol i trafiken typ... nja. aja , ska väl läsa en bok eller nånting så kanske ja somnar snart!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så jätte mycket sötnos :D

2009-08-10 @ 09:36:54
URL: http://enjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0