Intolerable Cruelty

Blev en skön hemmakväll igår framför tvn med lite godis och en mysig hund som sällskap. riktigt härligt att ta de lugnt :) sen blev det ju som vanligt att sitta vid datorn , gick och la mig vid 4tiden nångång , men kunde inte sova så jag hedde igång en film som ja kunde somna till. men självklart så såg jag klart hela filmen och somnade inte förrän vid 7 på morgonen. så jag sov ju förståss bort hela den här regniga dagen, inget mig emot :D gick upp vid halv 5 och då var det ju dags för middag nästan. nu ska jag kolla på Intolerable Cruelty, den verkar riktigt bra! :) den är ju gjord av Coen bröderna, och dom gör alltid bra filmer! sen blir de troligen nån annan film, men har inte bestämt mig för vilken jag vill se än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0