Hallon

Igår efter att jag latat mig hemma ett tag, kom amanda förbi och vi latade oss ännu mer. drog sen till ellenors lägenhet och skulle ta hand om katterna och sova där eftersom hon är utomlands. tog typ 1 timme för oss innan vi fick igång tvn (ja vi är tekniska) och vi lyckades även bränna popcornen. så vi tänkte rota igenom frysen och skafferiet lite , och hittade glassbåtar! sjukt gott. amanda hittade även en systemetpåse i frysen med nånting i , så hon kikade efter vad det var, och började tokskrika och slängde påsen på golvet. rädd som ja blev börja ju jag också skrika, och frågade sen vad det var i påsen. det var en fisk. en ful jävla fisk. haha fick typ ont i magen av allt skratt , sjukt roligt. sen kollade vi på lite gamla barnprogram vi hittade på en film, och sen sov vi som stockar. iallafall amanda. jag belv väckt av katterna hela tiden.
efter vi vaknat och latat oss lite till for vi hit till håkmark och amandas mamma tvingade med oss ut i skogen för att plocka hallon. vi tänkte strejka först, men följde med tillslut ändå även fast vi inte ville. men de va inte så farligt faktiskt, ganska mysigt om man bortser från myggen. fick ihop typ 8 liter :) och ja, efter det har vi latat oss ännu en kväll framför tvn och sett So you think you can dance och jag blev speachless efter en av danserna. den BÄSTA dans jag nånsin sett på de programmet. och överhuvudtaget typ.. går inte att förklara med ord. helt magiskt! check it out



Låten är Jason Mraz - If it kills me , och den är också helt underbar.. men nu ska jag försöka sova , upp tidigt imorrn!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Okej, tack för din röst! :)

2009-08-14 @ 12:51:40
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0