Alltid äre nått

I fredags blev det fest hemma hos anneli och några ,  var hur trevligt som helst måste jag säga :) men var inte så roligt att komma hem helt genomblöt efter regnet. sen var resten av helgen bara lugn och skön typ.
på söndag kväll drog jag och amanda för att hjälpa eddy flytta, men vi satte oss bara på balkongen och hade lite picknick medans han och en annan kille bar massa grejer. men efter ett tag hjälpte vi också till lite och försökte lägga nå golvplattor på balkongen , vilket gick åt helvete kan man nog säga. "HOPPA SABINA!! HOPPA PÅ DEN!! JA DÖDAR DIG" så lät det ungefär med mitt och amandas teamwork, men de va ändå sjukt roligt hahah.. sen drog vi hem till håkmark och skulle försöka sova, men de gick inte så bra. blev en tidig morgon iallafall, för amanda skulle jobba och jag skulle till körskolan för att plugga lite. satt där nästan hela dagen, tiden bara rann iväg. helt galet!
blev en ännu tidigare morgon i tisdags, då väckarn ringde på 05.30. brukar knappt ha gått och lagt mig vid den tiden i vanliga fall, så jag hade ju inte fått speciellt mycke sömn. efter att ha tryckt i mig frukost bar det iväg till halkbanan :D var hur roligt som helst ju! vill göra om det typ.
tisdagkväll firade vi sara som skulle fylla 18 år, blev en mysig kväll och vid 12slaget så drog vi såklart till statoil så hon kunde få visa upp sitt fina leg, till den jättekonstiga men trevliga människan som jobbade där. jag och amanda köpte nån hamburgermeny typ där det ingick frukt, men efter att ha kollat på frukten så ville vi inte ha nån för dom såg sjukt äckliga ut. och precis när vi ska ut genom dörren hör vi "glöm inte frukten flickor!" vi ville ju inte va otrevliga eller nått , så vi gick ju och tog en banan var. dom var gråa. uäähh. efter att ha skjutsat hem alla for jag till håkmark igen, jag och amanda fixade iordning bäddsoffan sen kollade vi på dirty dancing. love it! den är lika bra varje gång man ser den :)
vaknade lite senare än tänkt, så vi stressade oss klara för att amanda skulle hinna till tandläkarn, sen gled vi omkring på stan ett tag. amanda storshoppade medans jag gick där med typ en 50öring i börsen. kändes ju bra. not. men jag fick iaf en mjukglass :D
for förbi sara på vägen hem för att hämta min väska och gratta henne lite till, sen käkade ja en snabbmiddag och for till ängarna och satte mig i solen och läste en bok. riktigt avkopplande! sen blev det stöcke med theres, malin, philippa, maja och ken för lite kvällsbad :) men jag och malin bangade och satt bara på bryggan istället. sen racade vi till teg där det blev fotboll. helvete va dålig kondis man fått alltså. bara sjukt! måste verkligen börja träna igen. eller sluta röka går väl också haha..

men nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite till, måste vila ordentligt innan lilla uppkörningen imorgon! och så ska jag boka in teoriprovet och uppkörningen också , så snart jävlar har ja mitt efterlängtade körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0