What u doin there sista

Gick upp vid 12 och gjorde mig iordning för att fara ner på stan och träffa theres. gick runt där ett tag , hon köpte hårfärg och vi prata på som vanligt. blev sen hämtad av brodern och drog iväg till strömpilen för lite storhandlig. bakade en asfrän tårta när jag kom hem, och så blev det grillat till middag! brorsan fick presenter och sånt, men ja orkade inte va så social så jag satte mig ba vid datorn igen haha .. hade tråkigt som fan ett tag,men drog iväg till elin efter 10 och chillade med henne.. var kul, inte umgåtts med henne på länge typ! blev hämtad av brorsan vid 1, och funderar på att sova snart.. sjukt trött. ska nog se film eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0