Trött

Inatt har jag sovit 3 timmar ungefär och jag är så sjukt trött. skulle vara på Hotell Björken kl9 för att prata om praktikplats så det var ju som bara att pallra sig upp imorse och äta frukost och grejer.. har faktiskt aldrig varit in på björken förut, men det var helt otroligt fint där. och alla var hur trevliga och roliga som helst, så det blir troligen praktik där, både i resturangen , receptionen och städning osv. tror faktiskt det kommer bli sjukt roligt!
nu ska jag ta mig en lång varm dusch, fryser som fan. har haft jätteont på vänstersida på ryggen, typ där det sitter en njure(?) . det är sjukt irriterade och jobbigt gör jätteont. aja , duschen nu! sen blir det lunch med elin på stan , träffa albin en stund , även kajsa och sen om jag inte är alltför trött ska jag träna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0