Ojoj

vad tiden bara flyger iväg när man är riktigt insatt i något? jag har nu suttit och letat en massa sommarjobb, har sökt till 8 stycken på en halvtimme typ.. var det för mycke, eller är de för lite? eller va? hahah .. aja, de får nog räcka så tillsvidare, sen ser vi väl om ja får nått eller inte. tror även att jag anmälde mig till nått om att starta eget företag!? waahhh , mycket dumma saker man gör när man är trött. men vem vet ja kanske blir mångmiljonär om ja gör de.. hahah ;)

har iaf varit en riktigt härlig dag idag. for ner på stan och köpte ett näsring, sen träffade jag anna och amanda och småpratade lite, köpte hårfärg för 250 kr typ, omg. sen gick vi till sandys där det blev fika med kajsa och en massamassamassa mumsigt skvaller! sen for både amanda och anna hem , så jag och kajsa drog igång en liten jakt på en bra bh åt mig, som faktiskt satt bra. vi gick till triumph och där prövades allt mööjligt, och jag säger då det: jag handlar aldrig bhar på h&m igen, riktiga bhar ska det va! slutade iaf med att jag köpte en jätteskön&fin för 300. är supernöjd :) sen bar det av hemmåt och jag började med att göra en avfärgning på håret.. var lite blandade färger efter det. anna kom precis när ja hade tvättat ur det och vi drog igång Wild Child, ändå skön film. sen hedde jag i nästa färg i håret och anna började dra sig hemmåt. måste säga att jag faktiskt är nöjd med hårfärgen! ska lägga in en bild sen när jag fått igång min lilla kamera som inte har nå batterier, i promise.

måste bara berätta hur duktig jag var idag också när jag tänkte byta näspiercingen.. jag ställde mig i badrummet och tänkte att nu ska jag inte va klumpig och tappa ner kulan i handfatet, så jag tryckte ner den där grejen så den inte kunde ramla ner. sen började ja ju pillra och försökte få fast den där jävla kulan, men nej självklart tappar jag den , och den studsar i handfatet och hamnar i det där hålet som är under kranen liksom, och försvinner!! hur duktig är jag på en skala? och hur stor chans är det att den ska pricka av just det där lilla hålet som är där? gahh jag blev tokig. så det är ba att köpa en ny, för ja tänker inte ställa mig och gräva precis.. kan man det ens?


en såndär blev det, fast vaniljfärgad :)
"Triumph Sexy Angel WHU. Vadderad bygel bh med fin spets på bh bandet." 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0