Lovely

Var en sjukt rolig resa ner till farmor, brorsan och jag var som små 10åringar i bilen haha .. väl hos farmor blev det iaf champagne och lite öl, sen pratade jag i telefon med tommy några timmar inna jag sov. fredagen blev ganska lugn, satt ute i solen för det mesta och småpratade lite, var hur varmt och skönt som helst, kunde sitta linne tillomed. sen blev det gomiddag och så ska det låta, och sen spelades det kortspel till kl 1 ungefär, då jag la mig och pratade med tommy igen i några timmar. lördag var också strålande väder , så jag och pappa drog iväg till backen och åkte lite. var galet längesen jag åkte sist, men det gick bra iaf, var lite jobbigt underlag bara men de gick ju. och så blev det finmiddag sen igen, och kolla på robinson, och sen ännu mer kortspel :) och idag var det lite sittande i solen också, sen blev det mat och fika och dags att fara hem. fick övningsköra hem, gick riktigt bra. orkar inte skriva så detaljerat om allt som hänt den här helgen, för tror dom flesta inte skulle fatta allt roligt, är ganska mkt internskämt och sånt dära men ;d har iaf haft en toppen helg, och nu är man tillbaks i trista gråa umeå igen. hoppas alla andra haft en bra påsk också :)

måste bara berätta en sjukt rolig grej som hände påvägen dit. pappa hade köpt en kopp kaffe och när vi satte oss i bilen höll ja på stöta till den.
pappa: TA DET LUGNT SABINA!! (typ arg)
2 sekunder senare ba *plopp* tappar han ner bilnycklarna i kaffet.
haha jag skrattade så jag gräät ..  aja, jag tyckte de va kul :D

lite bilder finns här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0