Live your life

Kunde inte sova för 5 öre inatt, så jag pratade med tommy i telefon typ 4 timmar, sen drog jag igång Girl Interrupted, en riktigt jävla bra film måste jag säga.. fattar inte att jag aldrig sett den förut! så jag somnade väl vid 6tiden , sen blev jag väckt av att tommy ringde vid 2 , så jag cyklade iväg dit i det otroligt fina och varma vädret. såg på australia, sen lagade vi middag och chillade lite framför tvn. sjukt mysigt som vanligt :) sen ringde pappa och sa att jag var tvungen att fara förbi tvättstugan på vägen hem och hämta alla kläder... for hem vid 12 typ, och eftersom jag hade värsta sommarkläderna när jag for dit på dagen var jag tvungen att låna.. hahha jag såg inte riktigt klok ut, fast ändå jävligt cool. färgglada adidas sneakers, grå mjukisdress, mössa och fina hörlurar... såg typ ut som min gamla idrottslärare sen lågstadiet? tog ganska lång tid sen att få ihop alla kläder i tvättstugan för det var inte lite kan jag säga.. men tog mig iaf hem efter ett tag och nu sitter jag här och dricker trocadero, ska snart sova. blir upp tidigt imorrn, ska ringa vårdcentralen sen ska jag vara på sjukhuset kl10 med anna. sen ser vi vars dagen tar mig, blir iaf att baka tårta och sånt för min broder fyller 20 år!!!! stort grattis till honom :)

GRATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0