GLAD PÅSK

Igår blev det lite träning, sen träffade jag elin en snabbis på stan . for sen iväg till johanna, lagade middag och hade det trevligt, kollade även lite på hockeyn. sen vandrade vi iväg till obs för att panta burkar och göra lite grejer, och jag gick sen hem och fortsatte se hockeyn. är inge glad över att färjestad vann, hejade ju på hv71! eller ah, stefan liv då egentligen men.. det var nog rättvist att färjestad vann, dom är ju klart ett bättre lag. förutom målvakten, för stefan liv är den bästa som finns <3 sen blev det telefonpratande i fleera timmar, först med amanda, sen tommy, sen elin. ah vilken telefonpratade jag är.
idag for jag en sväng och träffade anna och amanda, mina bästa tjejer, sa hejdå till dom osv. for även till tommy och myste lite extra mycket, för nu har jag precis packat väskan och ska fara till farmor. kommer hem söndag eller måndag. ska bli skönt att få träffa släkten, speciellt farbror stefan, har inte träffat han sen typ .. jag vet inte , kommer inte ens ihåg? och så blir det såklart lite snowboard också, jag ska försöka lära pappa åka, haha vi ser väl hur det går med den saken :D
aja, jag hoppas alla kommer ha en jättebra påskhelg för det kommer jag definitivt ha!

Kommentarer
Postat av: Albin - Bibloggen

Men visst ! ;)

2009-04-13 @ 10:34:59
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0