Förvirrat

I fredags blev det en lugn kväll med mig själv , såg hockey och film och la mig och sov ganska tidigt (enligt mig) .. gick upp vid 12 igår och for ner till stan för att träffa amanda, emma och anna. gick runt och kollade lite barnkläder och grejer, och planerade kvällen. det blev tacos hemma hos emma och lite bärs. sen var emma inte så taggad på att fara ut så hon och amanda stannade hemma och hade deras eget lilla party, medans markus for nånstans till berghem, anna till haga och jag drog till bräntis där det var lagfest. hade nog lite för kul och drack på tok för mycket, men av det jag kom ihåg hade jag sjuuukt trevligt, träffade en massa gammalt folk, sjuukt kul! ingen aning om när jag kom hem eller nånting, min mobil dog. men vet iaf att ja rev ner en massa saker i mitt rum för ja va så full, ramla över stolen och grejer. sen pratade jag i telefon med tommy och satt och grinade över en massa saker, men han är världens finaste och va hur snäll som helst. blev väckt av han imorse också, och kände bara hur jävla bakis jag var. har aldrig varit med om nå värre! så jag småsov litegrann till halv2 då jag drog iväg till tommy och tog de bara lugnt med lite cola, choklad och chips, kollade på filmer och hockey. sen var han så gullig och gjorde middag också, och sen blev de lite mer tvtittande. asmysigt :)
är lite småförvirrad över saker som jag TROR hände igår också.. gaahhh


skagenröra är de godaste som finns btw!

Kommentarer
Postat av: Miia

Hehe det tror jag nog att vi allihopa gör :)

Men än så länge så har hon ju Rasmus att sniffa på ;)

2009-04-06 @ 19:19:31
URL: http://mariastjernfeldt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja verkligen!!! Tack så mkt :D din är fan as snygg också!!!

2009-04-06 @ 22:50:09
URL: http://enjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0