Baby goodbye

Blev en mysnatt med anna, glodde på O.C säsong 3, men anna somnade efter ett tag så jag låg och kollade själv. blev helt fast i det och gick och la mig vid halv4 typ. sen var anna så snäll och lät mig sova på morgonen, och när ja hade gått upp lagade hon lunch åt oss och sen bara degade vi en stund. har precis lagat och ätit pannkakor som blev supergoda, jag är kung på att göra pannkakor. försökte även vända dom i luften, men de gick inte såå jättebra, lyckades nästan en gång. har ba slappat jävel iaf och nu ligger vi här i varsin säng och lyssnar på EMD - Baby Goodbye. ska göra mig iordning och cykla iväg till tommy snart, och anna ska typ till vännäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0