You may say i'm a dreamer

but i'm not the only one.


Shoppat lite till idag, blev ett par jeans och ett par korta typ mjukisbyxor. kostade sammanlagt 83 dollar = ca 450 kr. tyckte jag var bra :) ikväll är det trivia night igen på klubben, så vi ska ner dit om någon timme, väntar bara på att mamma ska komma hem från jobbet. kommer bli kul tror jag! ska även färga min utväxt, mitt hår har växt typ 1cm sen jag kom hit, det är helt sjukt :O 2 veckor liksom. anyways, det ser ut som att jag kommer börja skolan nästa vecka, är lite småtaggad, men kommer typ va nervös som fan eftersom ja ska hoppa in i en klass , waahh jag kommer dö.


Där ligger skolan jag kommer gå på, om det blir som tänkt.
Den höga gråa byggnaden och småbyggnader runtom.
Mamma jobbar där också, så det är ju bra iaf.

Kommentarer
Postat av: sara

har du det bra där borta?:) det låter så skönt att få fara så långt bort och träffa nya människor!

2008-09-04 @ 17:46:38
URL: http://sarasundling.blogg.se/
Postat av: theres

jävlar vad du är på klubben ;)

du vet nog inte vem den snygga killen är :p

2008-09-07 @ 17:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0