Tears falling down

Olivia jag saknar dig så jävla mycket!!!!! Min bästa vän, min syster, min andra halva.. allting är så mycket svårare när jag inte har dig! Jag kan inte ringa dig när jag vill.. för att prata , komma över vilken tid på dygnet som helst.. bara sitta där och förstå varandra utan att säga ett ord.. Jag har inte hört din röst på en månad nu. Jag har inte sett dig. Bara bilder och msn .. det gör så ont i hela mig, jag klarar mig fan inte utan dig!!!!! inte en enda dag går förbi utan att ja tänker på dig, och hur de skulle varit om du va här, hur kul vi skulle ha de.

Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, jag saknar dig så otroligt mycket, du anar inte. Jag tänker också på dig hela tiden, jag måste alltid kämpa för att inte börja gråta. Vill verkligen fara till dig nuuu. jag vill att de ska vara likadant som förut, att vi kan springa över till varann när vi vill, mitt i natten eller på ljusa dagen, eller ringa då vi vill.. eller sitta och hata allting tillsammans! .. jag älskar dig!

2008-09-24 @ 17:53:43
URL: http://oliviasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0