Take me on a trip

Idag var det 33 grader varmt, hur skönt som helst! Gick upp klockan 8 för att shoppa litegrann, mamma ville komma ut innan all trafik, men sepåfan att hela sydney var uppe och sprang. Efter att ha köpt blommor osv på FlowerPower drog vi och kollade lite möbler, men hittade ingenting så vi tänkte att vi skulle fara till Cronulla och gå runt ett tag och kolla på stranden och snygga killar. Haha men vi visste inte riktigt vilken väg man skulle ta från där vi var, så vi följde efter en glassbil! som var rosa på köpet. men vi kom fram iaf, och hittade inte en parkering på jag vet inte huur länge. var helt smockat med folk överallt, och galet mycket snygga killar! både jag och mamma dreglade typ ... hahhaha. Efter det, när klockan var typ 2, så for vi hem och gjorde oss i ordning lite, duschade osv ba chillade.. sen blev det middag nere hos dave och bradley, steve var också där. var himla roligt, spelade wii med bradley som ägde mig i allting, men det var kul ändå. fast jag for hem tidigt för jag måste sova , ska upp tidigt imorgon, big day! ska till darling harbour med några i klassen och käka sushi osv , nog för att ja inte gillar de, men ja överlever nog. hahah! sen kanske det blir zoo också, vi får se.

haft ett jävligt trevligt samtal med vic nyss, grymt kul att prata me dig igen tjejen! hahah abba låtar och one-night-stands ... menmen, nu ska jag sova, hoppas alla får en trevlig kväll!

Bilder

Kommentarer
Postat av: Amanda

AHHAHAh jag diggar fan din mamma,

men Marie snokar runt på min blgg nu så jag måste byta ;) hahahahah älskar dig Puss

2008-09-20 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0