Snart kommer sommaren

 Skolan går bra, den nya klassen är sjukt rolig. Folk är himla pratglada här borta, mycket mer tillmötesgående än i sverige! Har även upptäckt att jag är den enda blonda människan på skolan. Är nog nästan den enda blåögda också.. ja om man inte räknar med lärarna då! Hahaha så man kan säga att jag får gaaaanska mycket uppmärksamhet. Alla blir helt till sig också när man säger att man är från sverige, dom blir helt ba "oooh reaalllyy!!??! sweedeen, woow!!!" och sen låter dom en aldrig vara ifred :P Haha.
 En annan jävligt random sak som hände idag var att två killar började snacka med mig på tåget. Satt typ 10 meter ifrån dom och lyssnade på musik, sen såg jag att dom kollade på mig och typ sa nånting, och de visade sig att dom frågade hur gammal jag var. jag hörde typ ingenting av vad dom sa så jag gick och satte mig med dom för att kolla vad dom ville. Dom var 16, en var helt dum i huvet hahah han visste inte att sverige låg i europa. Men dom var skitroliga iaf, fast den ena hoppade av bara en station efter, den andra skulle av på samma som mig, så vi satt där i 25 min och pratade, och det visade sig att han var från tyskland. haha random som fan! inte precis sånt man gör i sverige hursomhelst ba börja snacka med någon random man aldrig sett förr. men här gör folk det hela tiden, det är ashärligt :D
 Jag och morsan orkade inte laga mat sen när vi kom hem så vi beställde hem pizza från Domino's. Vi tog en med jalapenos och extra chili, för vi tänkte att pizzor brukar va ganska mesiga me chiligrejs.. men nej vi hade så fel. Både jag och mamma blev tårögda och typ började hosta och tappade känseln bara efter första tuggan. det gjorde liksom ont att andas, det brände så jävla mycket i halsen och läpparna kunde man lätt steka ägg på. seriöst jag har aldrig ätit nånting så starkt i hela mitt liv, det var helt sjukt! Så jag kände ingen smak av pizzan , men den va säkert god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0