Red Wine

Var och åt middag hos Amanda & Mark idag med mamma, det var riktigt trevligt! Blev en massa cider och vin, och sen började dom snacka typ politik och sånt och då blev det inte så värst roligt för mig så jag satt typ för mig själv i soffan och pimplade vin. Haha, ascoolt att dom har likadan kökslampa som pappa har hemma i sverige! Haha jaja .. sen blev det bara hem och chilla, och nu ska jag snart gå och lägga mig. Börjar inte halv nio imorrn så jag kan soova! Annars hade jag varit tvungen att gå upp halv 7 , fyfan .. så nu går jag skolan 13.30-18.00 istället :) aschill faktiskt! och rast mellan halv fyra och fyra.

Kommentarer
Postat av: Albin

Okej.. :) Men skulle du kunna skicka en så skickar mamma in pengar på din mammas Konto eller nåt =) ?

2008-09-11 @ 10:43:43
URL: http://siigutarious.blogg.se/
Postat av: Anna

jag hoppas verkligen att du har det bra :D

2008-09-11 @ 17:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0