Oh my

dagarna går fort känner jag.. helt galet! går bra i skolan iaf, haha det är grymt mycket roligare än vanliga skolan hemma, fast det är dock lite störande med alla asiater som snackar deras språk hela tiden. men man lär sig ju! blir typ lunch med några i klassen på söndag, så det blir jag och Damen och ett gäng som snackar kinesiska, blir nog intressant. höll på att börja grina i onsdags, det var pappas födelsedag, så jag skickade ett grattis sms till honom, och han svarade tack min lilla ängel .. jag fick verkligen kämpa för att inte grina. ni fattar varför, spec du olivia. har även hunnit färga håret också, sarah hjälpte mig med det, och nu är det mycket bättre färg. fick nå produkter med också, värsta spejsade dyra grejerna, vågar typ inte använda dom. och så har jag ju fått min rosa plattång (L) !! asfin :]

sommaren börjar komma nu iaf, det är riktigt varmt och skönt ute. klockan är 00.49 och det är 23 grader ute. suck on that , sverige! ska strax gå och sova, blir en massa shopping imorgon och sen bbq med oatleygänget, blir bra tror jag. kan bli jobbigt med tanke på att dom säger att de ska bli 32 grader... men vi ser väl ;)

Mer bilder här

Kommentarer
Postat av: amanda

gumman :( du fick iaf ett bra svar från din pappa, det är mer än jag får, när jag sa grattis igår sa han ba tack hejdå,

Älskar dig sjuuukt mkt, och du kan suga mig att vi snart har minusgrader här :O :P

puss darling

2008-09-19 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0