NICEE

I fredags blev det klubben med hela gamla gänget som vanligt. Käkade gomiddag och sen spelade vi lite keno. haha, alla mammas kompisar försökte supa ner mig, så varje gång morsan gick iväg köpte dom sprit åt mig. Det var en sjukt härlig kväll kan jag lova alltså! Lördag blev en hemma dag , låg i soffan hela dagen och kvällen och kollade på tv, det var Heroes maraton, så gick inte och la mig förrän halv två typ. Och idag, söndag, sov jag såklart länge. Kom just hem för att ta på mig lite mer kläder, dom andra sitter på puben och väntar på mig och Bradley, min 13åriga granne som bor i lägenheten under som också gick hem och hämtade kläder. Hahah klockan är liksom 15.45 på en jävla söndag och jag är onykter. Har prövat en himla massa drinkar som finns, galet goda! Ska lägga in bilder sen så ni får se hihii.
Ni skulle verkligen älska det här stället tjejer, jag menar det!  Nu ska jag ta en cigg och sen gå tillbaka till the old pplz och dricka lite till.. sen blire väl middag! :) pusshejjjj

Kommentarer
Postat av: Olivia

åh vad jag saknar dig älskling! vill så himla mkt komma över till dig och bara stanna där och slippa denna skithåla! (L)

2008-09-07 @ 16:12:40
URL: http://oliviasv.blogg.se/
Postat av: Albin

Jag saknar dig sjukt mkt !

2008-09-08 @ 11:23:56
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0