LÖRDAG

KÄNN AVUNDSJUKAN ;)
Idag var det varmt som fan, men jag var duktig och for ut och sprang ändå! Man kunde knappt andas.. efter jag hade duschat och gjort mig iordning så for jag och mamma till Newtown och käkade gomiddag på en italiensk resturang. Delade på en flaska vin och hade det trevligt, sen gick vi till Enmore Theatre och hällde i oss nå öl och såg Pete Murray. Det var så ruuuggigt bra så det är inte sant. Sådär så att man får rysningar och nästan blir tårögd. Det var helt galet! Älskar verkligen hans musik. Efter det gick vi iväg för att leta en toalett och vi hamnade på en pub där brevid tågstationen. Mamma ställde sig i kö för att beställa nå drinkar till oss, och en italiensk kille kom fram till mig och började snacka. kommer inte ihåg vad han heter hahah men han var typ 27 tror jag. väldigt trevlig var han iaf! så vi stannade där ett tag och umgicks med folk, sen tog vi tåget till mortdale och gick därifrån till oatley. Haha helt galet vad den här kvällen har varit härlig, och amanda ringde också, blev hur glad som helst!!! Önskar ni tjejer hade varit här och delat det här med mig . Onykter och underbar kväll!




En Pete Murray låt för er som inte hört honom.


Kommentarer
Postat av: amanda

jag kommer snart och delar din underbara verklighet med dig gumman :D :D det är nu 102 dagar, 13 timmar, 39 minuter och 30 sekunder kvar tills jag sitter på planet ;)

2008-09-14 @ 23:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0