I'm yours

Idag var första dagen i skolan! Det var galet roligt måste jag erkänna. Jag trodde det skulle bli helt stört. Men jag har asskön klass och kanske det coolaste läraren som finns. Dom flesta av killarna är från typ Saudi Arabien och sånna länder och tjejerna är asiater. Så kommer jag där som blond svensk,hahahha men dom älskar mig. Tjejerna har då normala namn iaf, typ Andrea och Judy som jag snackade mest med. Men killarna heter typ Ibrahim, Ahmed, Nabeel, Muhammad och sånna där fina namn.. Haha men dom är roliga :) jag är yngst, sen är Judy 18 och Andrea 19, resten är 20nånting, och så är det en gubbe som är typ 50, som visade sig vara en asbra typ arkitekt eller läkare som måste lära sig engelska för att få jobb här. Så jag kommer nu gå skola 8.30 - 13.00 på dagarna, har rast mellan 10.30 och 11. As slappt :)

OLIVIA JAG MÅSTE PRATA MED DIG!!!!!!!!!! i need my girls right now.
mest du olivia, för du vet allting om detta från början.. GAAAH!!!!!!!! :]

Jason Mraz - I'm Yours


Bilder

Kommentarer
Postat av: amanda

hörrödu, här uppe i Norrland HADE faktiskt dimmhoran släktträff :O hahahannat äre väl i varma Australien ;) haha



hoppas det går bra i skolan för dig :D

saknar dig puuuuuuuss

2008-09-09 @ 21:42:52
Postat av: olivia

JAG FÖRSTÅR REDAN NU VA DE HANDLAR OM!! ;] hihihi

the secret T?



Jag måste vveeerkligen prata me dig med gumman! pussss<3

2008-09-09 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0