Hiphop Kharisma

Jag ska byta klass till level 6 istället för 4, det var lite för enkelt för mig kände jag.. det stog typ "been ever australia have before you in?" och så skulle man he orden så det blev rätt fråga , man ba OMFG VA SVÅÅÅRT .. men resten av klassen typ hmmmmm fattar inte. så det blir en annan klass för mig imorrn ;p
påvägen hem hittade jag en helt underbar affär som hette Hiphop Kharisma. ÅÅÅH alltså kläderna där, och det var feta rean också. Dom hade Sean John, Bape & Baby Milo, Baby Phat, Applebottom och typ aasmycket andra märken.. jag var typ i himmelriket!! Köpte iaf en Bape t-shirt och en Sean John hoodie för bara 44 dollar , vilket är typ lite mer än 200 kr. FETA FYNDET JU! Ska tillbaks dit någon annan dag och shoppa hihii :D :D


 

Kommentarer
Postat av: Albin

kolla du på nå priser på Tröjorna i märket Beby milo? =)

2008-09-10 @ 12:57:21
URL: http://siigutarious.blogg.se/
Postat av: Anna

du har en finne på näsan , på den dära vita bilden :]

2008-09-10 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0