Härlig helg

I fredags blev det en lugn kväll hemma, orkade inte göra nånting alls. Blev att gå upp tidigt igår för jag och morsan skulle till ikea och handla lite mer grejer till mitt rum, blev en bänk/bokhylla och två lådor, sen råkade vi köpa lite andra saker också hahah.. blev två t-shirts, en kofta, lite smink, en Escada box med hudkräm, parfym och duschkräm. Så jag är rätt så nöjd kan man säga :D hittade typ paradiset för skor också, helt gaalet mycket snygga skor .. jag gick typ och dreglade där, men hade inte tillräckligt me pengar för att köpa nånting. så det blir en annan dag, för jag ska fanimej ha skor därifrån! tänkte kanske ta med amanda dit också , hon skulle nog trivas ;) sen blev det middag på puben iaf, prövade en smak på baccardi breezer som jag aldrig sett förrut , grapefrukt! den var faktiskt himla god, och fin rosa färg :) sen köpte ja ett 4pack vodka cruisers med blåbärssmak, haha och dom var också jävligt goda.. men söta som fan, så de blir inte gott i längden.. och blå blev man om tungan vill ja lova :) sen blev det klubben istället, där vi kollade på rugby och sjöng och dansade.. haha asnice :) och idag va ja tvungen att gå upp astidigt för ja skulle inte till central och möta några i klassen för i ska göra ett grupparbete.. men eric var typ 1 timme sen, så vi fick ba sitta där och vänta. men vi fick lite jobb gjort tillslut iaf! nu sitter jag och väntar på att mamma ska städa klart så vi kan fara ut. det är 33,5 grader ute , men som tur är så blåser de lite.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha OM du ska ta med mig till sko paradiset :O haha, jag dregglar typ redan NU efter skor :O haha

taggar som satan ;)

haha älskar dig pusspuss

2008-09-28 @ 11:46:35
Postat av: Albin

Jag saknar sig bebe !!!

2008-09-28 @ 13:50:06
URL: http://siigutarious.blogg.se/
Postat av: amanda

HAR DU EN DATE :O ??? haha faaaaan va kul :D :D hahah

jag vill fan komma nu, ALLT är bajs :O jag skämtar inte ...

2008-09-29 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0